Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Flytning af indskannede bilag mellem ubehandlede og arkiv

0
Kunne det være muligt at tilføje følgende enkelt funtionalitet til alle arkivfoldere - inklusiv ubehandlede -

Et enkelt knap i toppen af vinduet, hvorved man kunne overføre samtlige bilag i folderne til en anden folder - således at hvis man f.eks vil arkivere en masse bilag i en midlertidig arkiv folder (indtil man vil bogføre disse - for ikke at have for mange bilage i ubehandlede på en gang) - man kan hurtigt flytte bilagene til den ønskede folder - og ligeledes når man er klar til at behandle dem, flytte dem allesammen tilbage til ubehandlede igen.

Som den er nu, tager det så lang tid at markere Flytte til og vælge folder, at man evt. har mistet forbindelsen til e-conomic imellemtiden, hvorefter der kan gå lang tid efter man har tastet på Udfør, før handlingen faktisk sker - og til tider, er man nødt til at lukke e-conomic og begynde forfra.

I forbindelse med et samarbejde med en eksterne bogholder, har jeg arkiveret de indskanndede bilage, der endnu ikke er bogført, sorteret i folder efter de respektive måneder. P.t. tager det for lang tid at flytte bilagene frem og tilbage - men ovennævnte forslag vil gøre processen betydelige lettere.

Tak!
i Forslag » Bilagshåndtering af (2.3k points)
gen-kategoriseret af

2 Svar

Godt forslag!

Det ville være smart med flueben ligesom andre steder i e-conomic (fx Godkend alle-funktionen i kassekladderne).
 
Vælg alle skulle så afmærke alle med flueben, hvorefter man manuelt kan fravælge enkelte bilag med et klik.

Så kunne man bagefter skifte status og kategori på alle de valgte bilag.
Forslag af (1.5k points)
man kunne også overveje en anden raffinement - under bogføring, kunne kommandoen opret fra indskannede give mulighed for at oprette en kladde fra bilagene i en hvilkensomhelst brugerdefineret arkivfolder - således at hvis man har bilag, der skal anvende samme kladde (f.eks el regninger) eller bilag, der allerede er sorteret månedsvis i seperate arkivfolder, så kun den, der laver bogholderi hente disse uden først at skulle føre bilagene tilbage til ubehandlede

For mig vil begge fremgangsmåder beskrevet i mine forslag herom har hver sit eksistensberettigelse.

mvh/Adrian
Forslag af (2.3k points)
ERr der sket noget m.h.t. ovenstående forslag?