Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Flere varer pr. Abo.

0
Vi har et behov for at kunne tilføje flere varer pr kunde. Da det er individuelt pr. kunde vil det være totalt uoverskueligt hvis det er en ny Abo. type hver gang.
Man har fra E-Conomics side fortalt at man ikke vil udvikle mere på det her så hvad gør andre?
Rolf
lukket
i Spørgsmål » Dimension (afdelinger) af (230 points)
opdateret af

4 Svar

 
Bedste svar
Ja det er også sådan jeg forstår det. Vi har sådan set besluttet at lave det selv og tilbyde det til alle når det er klar. Vi laver i forvejen kundestyring til Autoværksteder (med integration til E-Conomic) og vi vil frigive en ny Web baseret version til sommer. I dette system vil vi benytte os af et administartionsmodul hvor vi laver Abo. styring. Det er denne del vi vil tilbyde E-Conomic brugere vores version af Abo. styring.

Jeg vender tilbage når det er klar:)

Spørgsmål af (230 points)
valgt som bedste svar af
Jeg tror ikke jeg forstår  dette spørgsmål. Det er jo nemlig muligt at anføre flere varer på samme abonnement. Prøv lige at beskriv din situation lidt nærmere.

  Kim Sneum Madsen Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af (24.0k points)


Ok, lad os sige vi har 5 forskellige varer.
 vare a, b, c, d og f

Kunde 1 skal kun bruge vare 1
Kunde 2 skal bruge vare 3 og 4 OSV...

I en periode skal en af kunderne have tilføjet vare 2. Perioden er den samme så han skal bare have tilføjet en vare mere.
Som det er idag er jeg nødt til at flytte kunden til at andet Abo. som jeg har fostået det. Hvis et Abo. har 2 varer så er det alle de kunder der har de samme 2 varer som får tilføjet en vare mere hvis jeg tilføjer denne til Abo.

Jeg så helst at kunden har et Abo. nr.
Så kunne man tilføje ubegrænset eller slette da det er Abo. der er det unikke...
Spørgsmål af (230 points)
OK så forstår jeg dit behov.
Det kan kun håndteres manuelt i e-conomic. Abonnementsmodulet er tænkt som at man fakturerer den samme vare(re) til stort antal kunder og/eller omvendt.

Jeg kan desværre ikke se hvordan du kan gøre det indefor rammerne af vores eget abbonnemenstmodul. Jeg tror du skal se på et system der ligger udenfor e-conomic men som integreres, så du har finansposteringerne i dit regnskabsprogram via. API.

Jeg er desværre ikke bekendt med nogle standard produkter der kan håndtere dit behov, så du skal nok have fat i en udvikler der selv kan skabe noget.

  Kim Sneum Madsen Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af (24.0k points)