Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Sletning af bestillinger under lager

0
Jeg har rigtig mange bestillinger som jeg gerne vil have slettet. I stedet for at slette dem enkeltvis så vil jeg gerne kunne aktiver alle og så slette dem. Ligesom man kan markere flere fakturaer ad gangen. et ville være en stor hjælp for mig.

Mvh.
Thomas Bargum
i Forslag » Lagerstyring af (260 points)
gen-kategoriseret af

1 Svar

Hej Thomas

Først og fremmest, tak for input/ønske.

Har man oprettet en (eller mange) bestillinger i e-conomic, så skal vi huske på, at disse bestillinger jo automatisk bliver slettet, når man registrer sin Leverandørfaktura, når man (som man bør) anvender funktionen Overfør og tilknyt fra Bestilling/Modtagelse.

Jeg er helt med på, at der kan være bestillinger som kun bliver delvist modtaget og leverandørfaktureret, og derfor skal slettes manuelt.

Selv om jeg (som bestemt ikke har viden om programmering) ofte har den tanke, at den må da lige ligge til højrebenet at få løst, kan jeg ikke sige noget om, og evt. hvornår denne funktion måtte komme.

  Lennart Schmidt Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af (5.6k points)