E-conomic fungerer ret langsomt over nettet, hvis man har alt for mange bilag i ubehandlede - og det er svært at overskue så mange på én gang. Derfor indlæser jeg bilagene ofte på denne måde, at jeg parkerer nogle af bilage - f.eks. alle bilage for en hel måned i andre arkivfolder.
For at flytte f.eks. 50 bilage fra ubehandlede til en arkivfolder - og tilbage igen når der er behov for det, så skal man vælge arkivere og arkivfoldernavn for hver eneste bilag. Foruden at det er en træls arbejdsproces, oplever jeg ofte, at når jeg er færdig med at stille alle bilage i ubehandlede og taster udfør så kan der være meget lang ventetid før e-conomic reagerer - faktisk er jeg nødt til at starte forfra og logge ind igen nogle gang.
Hvad med en global kommando i toppen eller bunden af ubehandlede og de andre arkiv liste, hvorved man kunne flytte ALLE bilag - (eller måske dem man har markeret ved en check-box) til en anden folder på én gang?
Jeg tror næppe, at jeg er den eneste, der har været ud for det - en sådan feature vil spare meget tid!