Hej begge,
Jeg vil skynde mig at understrege at det ikke er fordi vi er onde mennesker - eller gør det for at chikanere jer
Jeg tilkendegiver selvfølgelig at 5 måneder er lang tid - det er det også i min optik. Tager jeg dog udviklingsbrillerne på, så tilkendegiver jeg også at de knokler derud af - og de løbende laver masser af andre forbedringer, som kommer til glæde for alle/andre(jeg går også ud fra i begge har set nogle af jeres ønsker, er blevet lanceret inden for de sidste 5 måneder - store som små). Så jeg vil helt klart sige, det afhænger af brillerne man ser med. Tager jeg dine briller på, hvor jeg kunne forestille mig det er dagligt, når i skal have oprettet kunder eller lign., så møder du denne uhensigtsmæssigt ekstremt meget. I en andens kunde optik tager det OK når man fortæller dem work-aroundet med at importere over flere gange(opretter en skabelon, og har 15 filer måske). Og ja, kreditorer vil have flere variable i forhold til betalingsbetingelse.
F.eks. lancere vi i nat/i morgen en funktion, som gør at man nu kan oprette en betalingsbetingelse til at afstemme kreditkort over en debitor. Umiddelbart en funktion som mange vil få glæde af. I min verden vil jeg dog mene at der er langt vigtigere ting at lave - f.eks. dette forslag. Imidlertid hænger det ikke altid sammen, som man selv håber og tror på. Derfor skal man også, som i netop gør nu, argumentere for jeres sag. OG det er hermed modtaget.
Jeg har ikke selv stiftet bekendtskab med problematikken omkring kontaktpersonen før(ikke lige hvad jeg erindrer - måske der er et andet indlæg?. Skal det være i importen af debitorer, man skal have mulighed for at have en fast kontakt? Og hvad skal den kolonne hedde/være? Altså hvordan skal man vælge det?
mvh