Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Oprette kopier med nye data - men glemmer krydset!

+2
Kære e-conomic

Vi bøvler med at få folk til at huske at sætte kryds i "Brug nye kundeoplysninger" ved kopiering af gamle ordrer til nye. Det betyder at der kommer ordrer igennem systemet fx. med forkerte leveringsadresser. Det er et stort problem, og kunderne er ikke just overbærende når de hører grunden til det!

Det mest logiske er, at når der oprettes nyt, så tages up-to-date gældende informationer, adresser og andet fra kartotekerne. Jeg kan slet ikke se, hvornår man skal bruge de gamle oplysninger, kan I give eksempler på det?

Er det ikke muligt at feltet "Brug nye kundeoplysninger" ALTID er forudfyldt med et kryds, og man derved kan fjerne krydset, hvis man virkelig gerne vil have de gamle oplysninger med?

Venlig hilsen
Anita/Subcolor
i Forslag » Kunder af (910 points)
Jeg er helt enig i dette - vi står i fuldstændig samme situation.

Det er ikke særlig god kundeservice at fejlen ligger hos os, fordi vi skal HUSKE at sætte flueben. :-) /Helle
Hej Helle

JA! Lige præcis. Vi står i et dårligt lys overfor kunden, der synes vi er nogle tumper der ikke kan huske at rette deres data! Men der er da også meget ulogisk at der automatisk bruges gamle og uaktuelle oplysninger, den er svær at forklare overfor kunden der mangler hans pakke, fordi den er sendt til hans gamle adresse :)

Venlig hilsen
Anita/Subcolor
Jeg synes også at det vil være smart hvis der altid opdateres med kundens oplysninger.

Desværre et det sådan pt. at når man krydser af i feltet "Brug nye kundeoplysninger", så opdateres betalingsoplysninger, så som betalingsbetingelser ikke. Den giver ingen mening. :-(

1 Svar

Hej Anita :-)

Tak for dit forslag.

Det er svært at komme med et godt modargument til hvorfor denne funktion ikke skulle standardiseret.

Jeg vil geren gå videre med dit ønske. Men som altid kan vi desværre ikke love om hvornår, eller om det bliver prioriteret.

Rigtig god dag.

Forslag af 🔒 (12.1k points)
Hej Alexander

Du må meget gerne tage mit forslag videre og prikke lidt til folk ;) Selvom jeg havde glædet mig til at høre et eksempel på hvornår det vil være aktuelt at bruge forældede og uaktuelle oplysninger til en ny ordre.

Venlig hilsen
Anita/Subcolor