Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kopiering af periodisering

0
Jeg undrer mig over, at når man trykker "Kopiér og vend" på en faktura med periodiseringer på, så spørger programmet om man vil kopiere periodiseringerne til kreditnotaen, men man bliver ikke spurgt når man kopierer en faktura med periodiseringer på, hvilket vil sige, at jeg skal sidde og bruge tid på manuelt at periodisere posterne. Når jeg kopierer den samme faktura 7 gange, så kunne det være rigtig rart at den spørger på samme måde som når man kopierer og vender, om den skal tage periodiseringerne med. Det tager jo dog kortere tid at trykke nej, end det gør at indtaste perioden på vareposterne.
i Forslag » Periodisering og anlæg af (120 points)

1 Svar

Hej Britt,

Tak for dit forslag.

Som jeg forstår det, så opretter du samme faktura til flere kunder, og derfor ønsker samme opsætning af faktura, men en andre kunder.

Nu lige er der ikke planlagt at skulle introducere dit ønske, da udnyttelsen af den er relativt begrænset. Eksempelvis når man tager en kopi af en faktura, så kan der angives en ny dato, og i så fald er periodiseringsperioden ikke nødvendigt længere korrekt.

Er det sådan at du måske har abonnement-funktionen tilknyttet dit abonnement? Den vil i hvert fald kunne løse din udfodring du beskriver.

Rigtig god dag.

Forslag af 🔒 (12.1k points)
Jeg mangler funktionen i følgende funktioner:

"Kopiér faktura" - Jeg har mange kundekonti, der stort set er den samme kunde, men med forskellig att. eller leveringsadresse. Hvis der skal laves nye fakturaer til de 8--10 styk, ville det være en stor hjælp at jeg kan kopiere den første faktura jeg har lavet, og blot skifte modtager.

Ny faktura efter kreditnota - Jeg skal ofte kreditere en faktura på grund af en forkert vare, og ikke forkert dato. Så jeg kopierer den første faktura, og sletter eller retter så den pågældende varelinje. Her ville det være en stor hjælp at jeg ikke skal sidde og re-periodisere alle varelinjerne endnu engang.

Vi har abonnement-funktionen, men benytter den ikke, grundet en manglende funktion.
Hej Britt,

Jeg er gået videre med dit forslag.

Vi kan dog ikke forvente at det bliver prioriteret på nuværende tidspunkt.

Hvad er det for en funktion du efterspørger i abonnement?

Rigtig god dag :-)