Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bilag pr afdeling

0
Hey

Det ville være super fedt hvis man kunne downloade bilag pr afdeling - jeg viderefakturere en del bilag og det ville være fedt hvis jeg kunne downloade dem hurtigere end enkeltvis.

Eller også hvis man kunne downloade kvitteriger pr de kontokort man åbner for at tjekke posteringer på de enkelt kontoer.

//Luna
i Forslag » Bilagshåndtering af (140 points)

1 Svar

Hej Luna :-)

Tak for du har brugt tiden på at skrive til os.

Det kunne være en rar tilføjelse at man kan udlæse bilag per afdeling. Jeg vil gerne udfordre dig, og spørge om hvor ofte du har brug for at udlæse disse bilag ud? I takt med at vi digitalisere os mere og mere, og nu den nye Bogføringslov, som opfordrer til at alt skal opbevares i det anvendte regnskabsprogram, så virker det som en modsætning at trække dem ud igen.

Ser frem til at høre fra dig.

Forslag af 🔒 (12.1k points)
Hey Alexander

Vi viderefakturere en del, også er det meget nemmere hvis jeg kan trække dem ud samlet i stedet for at skulle gøre det enkeltvis.

//Luna
Hej Luna,

Jeg kan se at i netop jeres scenarie, så kunne det tilføje en værdi ved at kunne eksportere per afdeling.

Må erkende at jeg ikke tror denne tilføjelse vil få en høj prioritet, og bliver nok nærmere kun kigget på når import/eksport kommer i hovedfokus.

Jeg går dog videre med dit forslag, så der kommer opmærksomhed på dit forslag.

Rigtig god weekend :-)