Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Mulighed for flere varianter på faktura

0
Vi har en webshop lavet i Shopify, og så har vi Storebuddy som mellemled til E-conomic.

Vi har mange B2B kunder der bestiller i vores webshop, hvor Storebuddy generere en faktura med deres indkøbspriser, som så kommer over i E-conomic hvor jeg sender fakturaen ud til vores kunder.

Denne automatisk genererede faktura kan så kun håndtere ét varenummer i E-Conomic.

Dvs. jeg har ca. 100 varer der alle findes i 3 varianter, men på fakturaen får alle varianter samme varenummer/SKU og det fungerer ikke ude hos mine forhandlere, som styrer deres varelager efter vores varenumre på medsendt følgeseddel/faktura.

Så jeg ønsker mig at faktura i E-Conomic kan håndtere flere varianter af samme produkt, med et unik SKU nummer til hver.

Mvh Dorte, Nordic Horse
i Forslag » Bogføring af (120 points)

1 Svar

Hej Dorte

Dit ønske om at have flere varianter af samme varenummer, så fx varenummer 1000 kan fås i blå, rød og grøn er ikke noget vi har planer om at lave.
I vores nuværende løsning er varianter en funktion under Lagermodulet som vi er ved at udfase. Jeg kan ikke helt tolke ud fra dit indlæg om du i dag benytter dig af lagerstyring, eller om den del styres via din webshop.

Fremover tilbyder vi lagerstyring via Rackbeat og de har en indbygget integration til Shopify som har noget styring af SKU numre, men om den løsning de tilbyder dækker dit specifikke behov kan jeg ikke umiddelbart svare på. Du er dog meget velkommen til at kontakte Rackbeat support på 7192 750 og høre nærmere til deres løsning.

De bedste hilsner
Tabita, e-conomic
Forslag af 🔒 (55.9k points)