Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Opdatering af kontaktpersoner ved import

0

Jeg er dels selv bruger, dels har jeg en del kunder der bruger e-conomic, hvor jeg udlæse data som senere indlæses i e-conomic.
Alt dette går fint med undtagelse af kontaktpersoner.

Når der indlæses kunder er det muligt at markere opdater eksisterende.

I forbindelse med indlæsning af kontaktpersoner, er der desværre ikke en tilsvarende mulighed for at opdatere oplysninger.
Dette betyder at kontaktpersoner indlæses flere gang på en kunde, hvilket er yderst uhensigtsmæssigt.

Kunne det være et forslag, at der på baggrund af e-mail kunne opdateres oplysninger, da e-mail er unik pr. kontaktperson.

Jeg håber at høre fra jer, da det er et rimeligt stort problem ved import af kontaktpersoner.

i Forslag » Kunder af (120 points)
opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Eva

Tak for dit input.

Jeg vil give dig ret i at vores importfunktion trænger til lidt kærlighed. Lige nu er vi dog optaget af andre projekter så det er ikke noget vi kommer til at lave i den nærmeste fremtid.

Jeg forstår godt at det medfører ekstra arbejde at der mangler en mulighed for at opdatere, så jeg gemmer selvfølgelig dit ønske, så vi kan tage det med i betragtning når vi på et tidspunkt sætter ressourcer af til at opdatere vores eksport/importfunktion.

De bedste hilsner
Tabita, e-conomic
Forslag af 🔒 (55.9k points)