Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Åbne pdf ved godkendelse via mail

0
Når man klikker på se bilag, ved godkendelse via mail skal det være muligt og åbne pdf´en alene og ikke kun kommentar billedet hvori man kan køre sin mus rundt. Ved gennemgang af længere fakturarer fra vareleverandører kan det være nødvendigt at printe for at gennemgå hver enkelt linje for pris og mængde.

Alternativt skal der laves en bilagsgodkender mulighed som bruger, hvor man kun har adgang til at godkende bilag i e.conomic.
i Forslag » Bilagshåndtering af (120 points)

1 Svar

Hej Kin

Tak for dit input.
Jeg forstår godt at der kan være udfordringer når man skal vænne sig til at arbejde med digitale dokumenter som man kun har på skærmen hvis man er vant til at sidde med det fysiske print. Vanens magt er stor :)
Umiddelbart arbejder vi os ikke i retning hvor dokumenterne skal printes, men du må meget gerne uddybe hvad udfordringen er ved at gennemgå linjerne på skærmen frem for på papir, så vi kan tage dine erfaringer med i vores overvejelser, hvis vi hører dette behov fra mange af vores brugere.

Bilagsgodkenderen får ikke adgang til at logge ind i programmet da denne bruger er specifikt udviklet til kun at have adgang til appen og ikke selve regnskabet.

De bedste hilsner
Tabita, e-conomic
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Ok, glem at jeg skrev printe, det er bare min kollegas behov for at kunne vinge hver enkelt vare og pris af efterhånden som hun gennemgår dem, MEN prøv at hør hvad udfordringen i virkeligheden er: AT godkender ikke får et dokument de kan navigere ordentligt i og tage stilling til...altså efterspørges et dokument i pdf form så det kan åbnes i fuld størrelse på skærmen og sammenlignes med ordrer, indkøbs/ pris aftaler mv.
Må hellere pensle det helt ud, et dokument hvor man kan lade en markør stå i det felt man er nået til, ikke et dokument hvor man skal mus zooome for at se hvor man er nået til og iøvrigt ikke kan se side 2
Hej igen.

Tak fordi du ville uddybe.

Vi kan godt se at det kunne være relevant især når vi gerne vil servicere lidt større kunder som måske oftere modtager faktura med mange linjer.

Teamet der arbejder med godkendelse vil helt sikkert tænke over hvordan dette kan gøres bedre. Dog må du væbne dig med tålmodighed da vi lige nu har fokus på flere elementer indenfor godkendelse.

Den produktansvarlige kunne dog godt være interesseret i at høre nærmere på et senere tidspunkt, er okay at jeg giver ham dine kontaktinformationer. Så må du gerne svare bekræftende i denne tråd :)
 

De bedste hilsner
Tabita, forumteamet
Hej Tabita

Du må meget gerne dele mine kontaktoplysninger
Hej Kin

Det gør jeg, der vil dog gå noget tid før du vil blive kontaktet, da han pt er optaget af et andet projekt, men han er glad for at have en direkte kontakt når det bliver aktuelt.

/Tabita