Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Adgang til E-conomic app for udenlandske medarbejdere

0

Da vi er en virksomhed på det internationale marked og håndtere en del bilag fra udlandet, ville det være rart at vores udenlandske medarbejdere kunne sende deres kvitteringer ind i E-conomic app'en. 

Men den kan tilsyneladende kun downloades i Danmark. 

Det kunne være rart at vores udenlandske medarbejdere fik adgang til app'en således de ligeså hurtigt og smart kan sende deres bilag ind til os. 

i Forslag » Bilagshåndtering af (200 points)

1 Svar

Hej Susanne

Tak for dit input. Det er dejligt I er glade for muligheden for at sende bilag ind via appen og jeg forstår godt at du gerne vil have at dine udenlandske medarbejdere også kan hente appen til deres telefon.
 

Det er helt korrekt at vores app kun er tilgængelig i den danske udgave af App Store og Google Play. Jeg vil gerne sende dit ønske videre til mobilteamet, jeg kan dog ikke garantere at det vil blive en realtitet, da det både vil afhænge af hvilke krav der stilles for at vores app kan blive tilgængelig i andre lande og hvor stort et behov vil vil dække med denne ændring.

En løsning du evt kan foreslå dine medarbejdere for at I nemt at modtage dokumenterne i inbox allerede i morgen er at oprette jeres virksomhed eller inbox som en kontaktperson på telefonen med emailadressen fra inboxen. Når de så tager et billede med den alm. kamerafunktion så kan de sende den via mail så den fluks havner i din inbox i e-conomic.

De bedste hilsner
Tabita
Forslag af 🔒 (55.9k points)