Hej
ifb med f.eks momsopgørelser lavede jeg i gl. dage et print af balancen for perioden + udskrift af momsafstemningen og momsopgørelsen, disse blev hæftet sammen med momsindberetningskvitteringen fra skat, og brugt som bilag.
Når jeg skal gøre det samme idag, men med elektroniske bilag, skal jeg først danne udskriftet i e-conomic, så gemme det som en pdf fil i en mappe på pceren og så trække det over i indbox.
Ville være en stor hjælp hvil dette kunne ske bare ved at trykke en "knap GEM I INDBOX" på linje med print / vis i xcel mm
Hvis det skulle være helt perfekt ville det være rart at man på de elektroniske bilag kunne lave et "ekstra bilag" bilag med en forklarende tekst, der åbnede op sammen med de andre sider. F.eks, hvis man havde lavet en rettelse på nogle poster på en konto, at man så kunne skrive en forklarende tekst evt inkl. nogle beregninger eller andet. Som det er nu skal man lave arket manuelt og så scanne ind (lidt bøvlet)
Ovenstående ønske gælder for så vidt alle de udskrifter man kan lave i e-conomic, da de ofte bliver brugt i forskellige bogføringsmæssige sammenhænge
på forhånd tak for hjælpen