Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kopi af fakturaer til ordrer

0

Jeg vil meget gerne kunne kopiere færdigfakturerede opgaver til en ny ordre. Men idet jeg på mange fakturaer har en delbetaling, der kommer til at optræde som negativlinje på fakturaen, er dette ikke muligt. 

MvhMay-Brit Bülow, Ryegaard Gods

i Forslag » Salg af (160 points)

2 Svar

Hej May-Brit,

Tak for at dele dit forslag med os.

Bare så jeg er helt med. Ønsker du at oprette en negativ linje på en ordre, som skal være fungerede som en forudbetaling?

Bliver du mødt af advarslen: 'Antal' må ikke være negativt., når du forsøger? I så fald lyder det for mig at du har produktet Lager knyttet til aftalen, og har en vare, som er placeret i en varegruppe med lagertræk. Er det korrekt antaget?

Ser frem til at høre fra dig.

Forslag af 🔒 (12.1k points)

Hej

Nej, det er hvis jeg vil lave et tilbud på baggrund af en kopi af en sendt faktura, hvori der er en negativ linje. Det kan man ikke få lov til. Mit formal er at lave en kopi og derefter slette den negative linke, inden jeg sender tilbuddet. Grunden til, at der er en negativ linje er, at der har været oprettet en delfaktura på den afsendte faktura.
<!--[if !supportLineBreakNewLine]-->Mvh may-brit Bûlow<!--[endif]-->

Forslag af (160 points)
Hej May-Brit

Det lyder for mig som om der er lagertræk på den vare, hvor der er en negativ linje.

Man kan sige løsning vil komme som en naturligvis konsekvens når lagerproduktet udgår slut 2023.

Hvis du har en aftale hvori du oplever at, du ikke kan tage en kopi af en faktura med en negativ varelinje, uden aftalen har knyttet lagermodulet, så skal vend enten retur hertil - eller hvor support.

Rigtig god dag.