Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




manuel kundefaktura

0
Hej

Vil gerne at man kan påføre et projekt nr. når man lave en manuel kundefaktura, på samme måde som når man bogføre en leverandør faktura.
i Forslag » Salg af (160 points)

1 Svar

Hej Inger,

Tak for dit forslag.

Jeg godt kan se funktionen mangler for manuelle kundefakturaer. Vi har allerede nu muligheden for at berøre et projekt vha finansbilag.

Dette kan gøres som en flerbenet postering. Kan denne løsning bruges?

Hvad er i øvrigt årsagen til at man opretter kundefakturaer andre steder end e-conomic?


Forslag af 🔒 (12.1k points)
Hej Alexander

Vi kan ikke bruge fakturerings systemet da vi er en speditørvirksomhed, på vores faktura skal der står hvor varen er afhentet samt hvor den er leveret og det vil tage for lang tid at skrive manuelt på fakturaen.

Så derfor var tanken at bruge vores gl. system til at fakturerer i og derefter scanne den ind ligesom man gør med leverandør fakturaer. Når jeg gør det skal jeg så lave den om i klassekladden til en manuel faktura.

Hvis jeg skal gøre det som en finansbilag vil det tage for lang tid.

Da vi skal have et nyt bogholderi system er det jo vigtig at finde ud af om det er noget I tænker der kan ændres ellers er det et andet program vi skal på udkig efter.
Hej Inger,

Tak for at du har suppleret med en forklaring, og beklager at jeg vender sent retur.

Jeg må vælge at være transparant, og melde ud som det er. Tilføjelse af projektnummer på en manuel kundefaktura er ikke rundt om hjørnet, hvis "nogensinde". Derfor må jeg erkende at det kan give mening at afsøge markedet for andre produkter, som allerede nu kan behovsafdække jer uden at I skal arbejde med alternative løsninger.

Rigtig god weekend.