Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Søgning varer - eller søgning generelt

0
Kunne man forestille sig at man kunne gøre søgning af varer mere intelligent? En form for Google søgning hvor man ikke SKAL skrive varen præcist som den er. Evt bare en slags "joker" som man kan sætte ind så man kan søge på f.eks. to eller flere ord men som ikke nødvendigvis står præcist som man skriver det i søgefeltet. Denne type søgning ville med fordel også kunne anvendes andre steder tænker jeg.
i Forslag » Salg af (140 points)

1 Svar

Hej Nadros,

Tak for din forslag.

Et intelligent regnskabsprogram må da være vejen frem :-)

Umiddelbart foreligger muligheden at lave søgninger på delord for at finde fx varer. Har du mulighed for at give mig et par lavpraktiske eksempler af hvordan du har forsøgt at søge, og hvilke søgeresultater du havde ønsket ville dukke op?

Forslag af 🔒 (12.1k points)

Vi har f.eks. en vare der bl.a. indeholder denne varetekst: T8 LED rør 1200mm, 18W, 4000K, CRI80. 

Her kunne jeg godt tænke mig at f.eks. kunne søge på T8 4000K. Det er muligt at man allerede kan det men jeg bare ikke ved hvordan det fungerer ;-)

Hej igen,

Jeg beklager mit noget sene tilbagemelding.

Du har ret i at vores søgninger falder uden for det krav du stiller her. Den er ikke nær så specifik som du efterspørger her.

Jeg er i gang med at undersøge om hvad vi kan gøre i denne her anledning. Forvent dog ikke at det bliver ændret fra en dag til anden :-)

Håber at du får dig en skøn dag.