Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Faktura

0
Hej

Jeg har to forbedringsforslag til når man laver fakturaer.

Jeg laver hver måned nogle virkelig lange fakturaer, der strækker sig over flere sider. Fakturaerne indeholder borgere hvor vi er ude og gøre rent ved, hvor alle borgere står med hver deres fakturalinje med cpr nr. på. Denne sendes via EAN og når kunden modtager fakturaen, så kan de se alle borgere inkl. deres cpr nr. Men hvis jeg nu vil gennemgå fakturaen inden jeg sender den af sted, bare for en god ordens skyld lige tjekke om der er cpr nr. på alle fakturalinjer, så er dette ikke muligt. Jeg forstår godt at der nogle regler i forhold til GDPR, men jeg forstår ikke at jeg, som opretter fakturaen, ikke kan se fakturalinjer med cpr nr. på, så jeg kan gennemgå mit arbejde. Det vil sige at jeg skal ind på samtlige 400 og noget fakturalinjer og tjekke at der er cpr nr. på alle. Et KÆMPE ønske herfra er derfor at det er muligt at gennemgå fakturaen inden afsendelse inkl. cpr nr.

Dette er fakturaer jeg kopiere fra måned til måned, hvorefter jeg retter hver enkelt linje til med det jeg har noteret ned på hver borger. Disse borgere står i alfabetisk rækkefølge på fakturaen, og ind imellem kommer der nye borgere til som skal placeres midt inde i fakturaen, ex på linje 22. Når jeg så opretter en ny linje, så bliver denne linje placeret på aller sidste side i bunden, hvorefter man skal om på sidste side og manuel taste linje nr. ind. Her kunne det være en kæmpe fordel at man har muligheden for at vælge linje allerede når man opretter fakturalinjen. Det ville spare rigtig meget tid, så dette er også et KÆMPE ønske herfra.

Mvh Janet
i Forslag » Salg af (140 points)

1 Svar

Hej Janet

Tak for dine tanker.

Jeg kan godt se det er et stort arbejde for dig at dobbelttjekke at de alle CPRnumre er på. Hvad er grunden til at du vil tjekke det hver måned når det er en faktura du kopiere og CPR numrene bliver kopieret med? Ville det evt være nok at tjekke de nye borgere som er føjet til denne måned?

Hvor mange nye borgere tilføjer du hver måned som så skal flyttes til en anden position, siden du vil spare rigtig meget tid hvis vi tilføjer muligheden for at taste linjenummer ved oprettelse af fakturalinjen?
Jeg stiller disse spørgsmål for at få et bedre indblik i hvor omfattende dit behov er :)

Dine ønsker er meget specifikke og ud fra min erfaring er det ikke et behov som mange af vores brugere har og det vil derfor ikke være realistisk at vi bruger ressourcer på at foretage en ændring til dette arbejdsområde. e-conomic er et standardprogram og vores fokus er at dække langt de flestes behov og vi kan desværre ikke gå ind og lave tilpasninger til de enkelte brugeres behov.

Hvis det i fremtiden viser sig at vi har en repræsentativ del af vores brugere der har et behov der ligner dit er det selvfølgelig noget vi vil overveje igen :)

De bedste hilsner
Tabita, e-conomic
Forslag af 🔒 (55.9k points)