Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Manuel kundefaktura i inbox

+1

Et meget stort ønske er, at få mulighed for at vælge manuel kundefaktura når man behandler en indscannet salgsfaktura i inboxen.

Jeg har stadig en del kunder, der stadig bruger deres eget faktureringssystem, hvilket betyder, at en indscannet salgsfaktura skal behandles flere gange.

Lige nu har jeg fat i posteringen 2 x for at få den ind slutteligt på MANUEL KUNDEFAKTURA og SALG.

Leverandørfakturaer er idag en mulighed fra inboxen, hvorfor ikke gøre kundefakturaer til en mulighed .......

i Forslag » Salg af (130 points)

 

Dem der vælger at bruge deres eget fakturasystem er feks håndværkere og som ikke har den store fortrolighed med it, men igennem tiden har anvendt Word eller Excel til kun dette formål.   Bogføringsprogrammet er jo en nødvendighed, især nu hvor vi skal overgå til digitale bilag og til at opfylde bogføringslovens krav.

Det er tungt at få manuelle faktureringsbilag med vedhæftet faktura ind i bogføringssystemet, man skal have fat i den 2 x.

Det du skriver med opret postering i inbox, er lige hvad vi gør lige nu, men skal bagefter over i kladden for at ændre det fra finans til manuel kundefaktura og så få fakturaen ind på en debitor.

Underligt når i nu gør det med leverandørfakturaer, at I så ikke kan gøre det samme med kundefakturaer.

Jeg tror vi har talt forbi hinanden. MIt forslag gik på at hente dokumentationen ind i kassekladden via knappen Opret ny postering - fra inbox. 
Hvis den er ukendt for dig, så kan du se guiden her.

De bedste hilsner
Tabita

2 Svar

Hej AHJ

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvilke fordel er det for jer ved at benytte et system til fakturering og et andet til bogføring, når e-conomic kan det hele og det vil mindste arbejdsbyrden og samtidig øge overblikket ved at samle det hele i e-conomic?

Umiddelbart har vi ikke planer at implementere muligheden for at oprette manuelle kundefakturaer fra inboxen. Du kan i stedet anvende funktionen Ny postering fra inbox om findes på knappen Ny postering i kassekladden og der oprettet posteringen ud fra dokumentet du har fået tilsendt. Jeg håber at det fif vil være en hjælp for dig.

De bedste hilsner
Tabita, e-conomic
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Vi er en speditør virksomhed og kan derfor ikke bruge economics fakturerings system, da vi skal kunne

hente en afhentningsadresse samt en leveringsadresse og det kan systemet ikke.

Så vi sender også vores salgsfakturaer til inbox og derefter laver dem om i kassekladden til manuel fakturaer,

der har vi så også et problem for kan ikke påfører et projekt nr.

Så det vil også være en stor hjælp for os.
Forslag af (160 points)

så enigyes

Hej allesammen
 

Undskyld den lange svartid.. jeg fik ikke en notifikation om alle jeres beskeder da de er startet som en kommentar og ikke et svar til mig.. dum teknisk detalje cool

I forhold til den nye bogføringslov er det lige præcis en fordel hvis man har samlet hele sit regnskab i samme løsning, ved at lave fakturaerne i e-conomic i stedet for i andre programmer. Så ideen om at tilføje typen Manuelle kundefakturaer i inbox går imod den retning vi gerne vil bevæge os i. 
Jeg kan dog godt høre på jer at I virkelig mener der er et kæmpe marked for denne nye funktion og jeg vil gerne forhøre mig i produktudviklingen om hvordan de ser på dette og om vi har nogle undersøgelser om behovet blandt vores samlede kundebase, og så vender jeg tilbage. 

I må dog væbne jer med tålmodighed - igen - da vi pt. har lukket for ideer på forum, fordi vi har virkelig mange projekter i gang og vælger at fokusere på dem :-)

De bedste hilsner
Tabita, forumteamet

Hej Tabita

Lukket for projekter - det lyder ikke godt for jer ....man skal hele tiden være oppe på beatet for at udvikle sit produkt :-)

Håber du kan få solgt ideen til udviklerne, det vil glæde mange.
hej igen
Jeg tror du misforstå.. vi har bestemt ikke lukket for projekter.. ;) Vi har fuldt fokus på projekter og udvikling af vores produkt, derfor har vi pt. lukket for forum, for at have fokus rette sted ;)

/Tabita
Super!

Venligst skriv til mig, hvis du kommer videre med sagen hos udviklerne, det har stor interesse!