Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Slette en postering

0
I andre økonomisystemer er der mulighed for at "slette" en postering. Når man så foretager en udskrivning, kan man vælge om man vil have slettede posteringer med eller ej. Dette er en fremragende måde at fjerne fejlposteringer på og giver et bedre overblik. Dette savner jeg i E-conomic
i Forslag » Bogføring af (120 points)

1 Svar

Hej Allan

Når du skriver du ønsker at "slette" fejlposteringer mener du at skjule dem? For det er ikke tilladt at slette posteringer i et regnskab :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Jo det giver sig selv. Det er derfor jeg har sat slette i ""
Hej igen :)

Jeg kan godt se det vil give et bedre overblik hvis man kun har den "rigtige" postering. Dog er det et projekt der vil kræve alt for mange ressourcer at udvikle i forhold til hvor efterspugt sådan en funktion er. Så jeg må desværre afvise din ide.

Nu ved jeg ikke hvordan du typisk arbejder eller hvilken type fejlrettelser du oftest har behov for at skjule, men nogle af disse måske undgås ved at foretage bankafstemning før bogføring :)
Det kan også være en fordel at trække sine rapporter med kladdeposteringer før man bogfører så man får et overblik og måske kan spotte noget som er forkert før det kræver en ompostering :)

Jeg håber at disse tips vil være nyttige for dig.

De bedste hilsner
Tabita, forumteamet