Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Uanvendelige bilag

+2
Hej,

Der er mange uanvendelige bilag i Smart Inbox, såsom billeder, det betyder at min kunde bliver forstyrret af bilag som ikke skal bruges samt at jeg skal bruge tid på at slette dem

Hilsen Susan
i Forslag » Bilagshåndtering af (2.1k points)

1 Svar

hej Susan

Det er en meget fin balance når det kommer til billeder, for sætter vi grænsen for filstørrelsen højere er der relevante dokumenter som vil blive sorteret fra og samtidig kan jeg godt se at det er træls der er mange billeder som fx emailsignaturer mm som ryger ind og skal slettes. Hvad foretrækker du selv..? At man misser 1-2 eller man skal slette 10 irrelevante?
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej e-conomic

Jeg er enig med Susan. Jeg har tidligere kunne sortere på "image" og vælge alle og slette dem på en gang. I slutningen af sidste år var dette ikke længere muligt og jeg skrev til jer om dette. Det blev afvist med en besked om, at man stadig kan sortere. Men det virker altså ikke for mig. Jeg vil ikke sidde og omdøbe alle bilag for bagefter at sortere og slette. Så kan jeg lige så godt se på billederne og vælge hver enkelt.

Håber, at I vil se på søgemuligheden igen. Evt. at systemet søger både i "Navn" og "Note"?

Vh Helle.
Det er helt vildt, hvad man skal bruge af ekstra tid på at slette alt muligt, der nu bliver indlæst + at der står så meget under "indsendte med fejl", så jeg nu har opgivet at gå det igennem hver dag, når jeg bogfører, for det tager simpelthen for lang tid, hvis jeg skal tjekke op med mine kunder, om jeg mangler noget, eller om det bare er noget, der må slettes. Jeg har snakket med flere i e-conomic om det, og de er ved at kigge på det. Så jeg håber, at det bliver ændret, så vi kommer tilbage til sådan, det var før.
Ja, og især når man skal bogføre over 30.000 posteringer pr. år! :-o
Tak for jeres input begge to, jeg skal nok videregive det til det team som arbejder med inbox, så de kan have det med i deres overvejelser.

De bedste hilsner
Tabita, forumteamet