Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Afstemning af NETS puljebetalinger

0
Når vi modtager betaling med Internationale kort i webshoppen håndteres betalingen gennem NETS som puljer 10, 20 betalinger i en samlet betaling i banken. Når vi, i bankafstemningen skal afstemme betalingerne, kan der være tilfælde hvor det er nødvendigt at gå over i kassekladden og lave en postering for at få differencen til at passe. Det sker hvis der har været ændringer til ordren, hvor der kan være en delbetaling eller merbetaling.
 

Problemet er, at for at få en ny postering ind i bankafstemningen skal man opdatere bankafstemningsbilledet. Når man gør det forsvinder alle flueben som man har brugt tid på at afstemme op imod NETS  betalingen. Er der mulighed for at ændre så man kan fastholde de flueben der er sat når billedet opdateres?
i Forslag » Bogføring af (120 points)

1 Svar

Hej Thorsten,

Tak for dit forslag. Jeg håber at du er kommet godt ind i det nye år.

Jeg må desværre afvise ønsket her, grundet den måde indlæsning sker i e-conomic.

Jeg vil dog gerne forhøre en tand mere omkring jeres udfordring. Du skriver at der kan opstå en difference som du skal postere væk. Hvad skyldes denne difference? Ydermere, hvordan oprettes dine posteringer i kassekladden? Er det fx. nogle du indlæser i din kassekladde - eller kommer de ind fx via en integration?

Forslag af 🔒 (12.1k points)