Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Zoom funktion i Smart Inbox

+2

Hej 

Det kunne være rigtig fedt, hvis man kunne zoome ind og ud på hele bilaget. 

Ligesom funktionen, hvis man blot vedhæfter et bilag direkte til en postering - her kan jeg se hele bilaget under posteringsfelterne og kan her åbne i et nyt vindue, hvor jeg kan zoome hele bilaget ud og ind.. Kunne den funktion kommer med over i Smart Inbox giver den automatiske aflæsning endnu mere mening.yes yes

Når et bilag skal fordeles på flere konti er det smart, at kunne se både tekst linje og beløb på samme tid. 

i Forslag » Salg af (260 points)

1 Svar

Hej !

Tak for jeres forslag. Håber at I er kommet godt ind i det nye år.

For at afstemme hvad jeres forespørgsel går på. Ønskes der at kunne åbne et indlæst bilag i Smart Inbox i et nyt vindue - med det formål at kunne zoome ind på et bilag? Kan I måske uddybe i hvilken arbejdsgang at I savner denne funktion, så det også giver mere mening for hvorfor dette efterspørges? :-)

Dit andet forslag til fordeling. Er det når du anvender Fordelings-knappen, du ønsker at kunne se bilaget?

Forslag af 🔒 (12.1k points)

Hej

Jeg henviser til, at den funktion med Vis bilag (åbnes i nyt vindue) når jeg tilføjer et bilag ved en Ny postering er bedst, da jeg her kan se hele bilaget og kan zoome ind og ud på hele bilaget. 

I funktionen Smart Inbox og holder "luppen" henover det vindue, hvor bilaget er vist, har ikke den samme zoom funktion. Og jeg bliver nød til at klikke på "Åbn bilag i nyt vindue" hvis jeg skal bruge fordelingsknappen, da jeg ellers ikke kan se bilaget. Dog stadig med det samme lille vindue, hvor zoom funktionen gør, at jeg ikke kan se både tekst og beløb på f.eks. en leverandør faktura. 

Ring gerne på tlf. 69167070 og spørg efter Maria, hvis det giver anledning til flere spørgsmål.

Mvh Maria

Hej Maria - jeg beklager min sene tilbagemelding.

Den udfordring som du beskriver her er sat på vores ønskeliste.

I e-conomic er vi i gang med at omkode større dele af programmet for at kunne introducere tilføjelser og ændringer hurtigere. Bl.a. kunne det være en tilføjelse som denne.

Hvornår projektet evt. er klart, det er for mig svært at fastslå. Du skal dog vide at dit ønske er hørt, og forhåbentligt bliver en ting som kunne se bilaget mens man fordeler prioriteret når den nye kodning er gennemført.

Rigtig god weekend til dig :-)