Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Et sted til godkendelse af nordflow

0
Vi ville skifte fra Nordflow til Workflow, men godkendere vil få en mail på godkendelse af hvert enkelt bilag i stedet for et sted, man kan gå ind og godkende fakturaer.

Da vi har mange fakturaer er et totalt no-go at modtage alle de mails kun med godkendelse af fakturaer.

Det er derfor et meget stort krav at I vil opsætte det så man kan gå ind ét sted og åbne de enkelte fakturaer til godkendelse.

Jeg bliver nødt til at til at fortsætte med Nordflow selvom jeg har mange problemer med det så jeg bruger meget tid dagligt, da der hele tiden er noget som ikke virker og ikke alle bilag bliver indlæst.

MVH
MM Administration & Bogføring

Marianne Mortensen
i Forslag » Bilagshåndtering af (860 points)

1 Svar

Hej Marianne,

Tak for dit opslag. Beklager den ventetid som der har været. Håber at du er kommet godt ind i det nye år :-)

Vi prøver at finde en løsning for det, men har dog ikke en tidslinje for hvornår det er løst. Alternativet som findes på nuværende tidspunkt er, at I anvender Bilagsindsender, som er gratis. 

Så foreligger muligheden at man kan godkende fra appen. Vil det være en start i den rigtige retning for jer?


Forslag af 🔒 (12.1k points)