Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




To betalingsbetingelse på leverandør

0
Hej

Jeg har et ønske til betalingsbetingelser på leverandører.

De tidligere økonomiprogrammer jeg har arbejdet i, har det været muligt, at have to betalingsbetingelser på en leverandør - vil det også være muligt i e-conomic?

Hvis vi har en leverandør hvor vi for eksempel har følgende betalingsbetingelse: Netto 75 dage eller 21 dage minus 2% og vi betaler inden for 21 dage, så skal vi manuelt at fratrækker kasserabatten på hver enkelt faktura inden vi uploader betalingsfilen til vores bank og dette koster os rigtig meget administrativt arbejde.

I tidligere økonomisystemer som jeg har arbejdet i, så kan systemet selv finde ud af at fratrække kasserabatten inden betalingen dannes, hvis bare der betales inden de 21 dage, som i dette eksempel.

Vil det være muligt også at få denne facilitet i e-conomic?
i Forslag » Leverandører af (120 points)

1 Svar

Hej Bettina :-)

Tak for at du deler dit forslag med os.

En sjælden gang så dukker forslaget op med muligheden for håndtering af disse kontantrabatter. Målgruppen er forholdvis snæver, og derfor har vi hellere ikke reageret med en tilføjelse i systemet.

Det kunne være en fin tilføjelse til jer der sidder med den slags bogføring. Lad os afvente om der er andre brugere på nuværende tidspunkt som har samme udfodring, også kan vi tage stilling til hvorledes det kan prioriteres til en mulig tilføjelse.

Rigtig god dag.

Forslag af 🔒 (12.1k points)