Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Leverandørfakturaer fra Minuba.

0

Jeg har en kunde, der bruger Minuba. Han skal have alle leverandørfakturaer i Minuba, så han kan sætte dem på de forskellige sager. Når han så har godkendt dem der, så overføres leverandørfakturaerne til e-conomic, så jeg ved, at nu er de godkendt, og jeg må bogføre dem. Men fakturaerne havner i kassekladden i stedet for i Smart Inbox, som jo ellers er der, vi håndterer bilag nu. Og så sætter den betalingsoplysninger på alt den ovefører - den følger ikke, at jeg har sat "ignorer betalingsoplysninger" på flere af leverandørerne. Håber at i vil få det ændret sammen med Minuba, så det hele kommer ind i Smart Inbox og fungerer ordentligt. Et andet problem med Minuba og e-conomic er, at min kunde får EAN-fakturaer. Det vil sige, at vi modtager alle fakturaer to gange, da EAN jo automatisk kommer ind i e-conomic, og så får han dem også i Minuba, da det er der, han skal bruge det. Så jeg sletter dem i Smart Inbox hver dag, for jeg skal jo kun bogføre dem, han har godkendt i Minuba. Men måske kan Sproom hjælpe med det - jeg prøver at spørge dem.

i Forslag » Bogføring af (4.0k points)

1 Svar

Hej Dorte

Jeg kan se du har stillet samme spørgsmål her på forum i juli måned hvor min kollega Alexander har svaret dig.. Du kan læse svaret her. Hvis Minuba her svært ved at finde en løsning er de velkomne til at kontakte vores API support.

Fik du en løsning ang. dobbelt fakturaer da du talte med Sproom eller er det noget vi skal grave mere i?

 

Forslag af 🔒 (55.9k points)
Nej, Sproom kunne desværre ikke hjælpe - så skal min kunde have et EAN-nr. uden om e-conomic, hvis det er.
Hej Dorte

Undskyld den lange svartid. Vi vil gerne undersøge det nærmere og jeg får Alexander til at ringe dig op så vi kan få en afklaring og evt. løsning :)

mvh Tabita