Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




fakturaimport

0
Jeg kunne ønske mig at, jeg kunne importere salgsfaktura fra CSV.

Jeg kan importere kunderne og varerne, men skal omvejen omkring abonnement for at generere fakturaer.

Lige nu sidder jeg med ca 200 nye kunder, som skal faktureres et eller flere antal varenumre ud af 104 mulige.

Amonnement importen er derfor ingen hjælp, da jeg i givet fald bliver nød til at danne 104 nye abonnementer.

Hilsen

Ulrich
i Forslag » Salg af (120 points)

1 Svar

Hej Ulrich,

Tak for dit forslag. 

Vi hører sommetider til ønsket her. Den udfordring vi har til at imødekomme ønsket er, at import muligheden ikke er gode nok. For at kunne importere en faktura ind med varelinje, vil det kræve import på flere niveau. Selve dannelsen af en faktura, også fakturalinjerne.

Man kunne udvikle muligheden for at kunne importere fakturalinjerne fx., dog er jeg i tvivl om hvor meget gavn det har. Hvis man alligevel skal oprette fakturaerne manuelt.

Muligheden hos os er at kunne få lov til at oprette fakturaer med fakturalinjer via API. Hvis jeres nuværende integration ikke tilbyder denne mulighed, så findes der 3.parter der kan klare opgaven. Det kunne være Fakturafil.

En større ændring som denne vil muligvis komme, når vi får kigget på forbedringer til import i hele taget.


Forslag af 🔒 (12.1k points)