Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Abonnement - varer/ydelser - rækkefølge

+1
Når man retter en faktura kan man trække i linjerne for at ændre rækkefølgen, hvis dette kunne overføres til linjernene på varer/ydelser under abonnement så ville det være rart. Vi har tit kunder som kører abonnementsordning hvor vi tilføjer nye ydelser og når tingene skal se pænt ud og grupperes korrekt så er det bare træls at man skal gøre det når man opretter fakturaen fordi man ikke kan gøre det i abonnement delen.
i Forslag » Salg af (170 points)
genåbnet af

3 Svar

Hej

Tak for at du deler dit forslag til forbedring i e-conomic.

Jeg vil gerne forhøre om hvilken løsning I er gået med indtil videre. Er det korrekt forstået at I ændrer de enkelte fakturaer efter kørslen er lavet?

Den løsning som jeg kan tilbyde dig er at, du kan slette dine varer, og indsætte dem ind igen i den rækkefølge som dine kunder ønsker. Så får du en korrekt faktura - hver gang.

Det vil absolut have været nemmere hvis man kunne trække rundt i linjerne, som du kender andre steder i programmet. Jeg forestiller mig dog at en forbedring af den kaliber, vil kun komme når vi skal lave generelle forbedringer af abonnementsmodulet. Dit forslag er dog hørt, og bliver skrevet ind.

Forslag af 🔒 (12.1k points)
Vi er en catering virksomhed og vores kunder kan vælge flere produkter til og fra (levering, tilføje eller fjerne dage de vil have mad osv.) Det er nemt nok til tilføje de nye ting til fakturaen i abbonements delen, men så vil de altid stå i bunden da man ikke kan flytte på dem uden at skulle slette alt for at få det til at stå pænt.
Forslag af (170 points)
Dejligt forslaget kommer op igen.

Det er foreslået tidligere men bliver desværre ikke prioriteret særlig højt.

Jeg har tidlige fået svaret i kundeservice at at der ikke var så mange der brugte modulet. Men det er måske fordi det er et dårligt modul.

Her i firmaet er vi stoppet med at bruge det af samme årsag men håber virkelig det snart bliver bedre.
Forslag af (250 points)