Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Godkendelse af ændringer/oprettelser på leverandører

0
Jeg synes at det ville være skønt hvis man kunne tilvælge en løsning, som kunne anvendes til kontrol af leverandører ved flere brugere.

Hvis en af mine medarbejdere lavede en ændring på en leverandør/oprettede en ny leverandør, synes jeg at det ville være godt at jeg skulle godkende det. Det er en måde at kontrollere på, at der ikke sker utilsigtede fejl på penge som forlader vores forretning. Man vil også skulle kunne se historikken på leverandøren med ændringer.

Jeg ved, at det også er noget revisorer går op i. Ala to-faktor godkendelser på bankbetalinger.
i Forslag » Leverandører af (160 points)

2 Svar

Hej Rie :-)

Tak for dit forslag til forbedring i e-conomic.

Som jeg læser dit forslag, så ønsker man at mindske fejl i programmet. Hvor ofte oplever I at der sker ændringer på en leverandør, og det medfører til fejl?

Man kan i vores log se hvilken leverandør sidst har været ændret på, og hvilken bruger som har ændret en leverandør.

Man kan ændre leverandøroplysninger, som betalingsoplysninger på en postering i kassekladden. Vil man også skulle godkende når en kassekladdepostering er fx. ændret?

Forslag af 🔒 (12.1k points)
Hej,

Jeg tænker ikke at det er fejl i programmet.

Det er mere at hvis betalingsoplysningerne ændres på en leverandør, ville det være smart at den poppede op hos en der skulle godkende det, således at ingen kunne ændre det, uden der var en godkendere inden over.

Lige nu kigger jeg loggen igennem hver gang der laves betalinger for at se om noget er ændret. Og det er på sin vis også ok.

Mvh Rie
Forslag af (160 points)