Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Flere godkendermapper

+1

Vi har 3 godkendere, som godkender hver sine fakturaer på de samme leverandører.

Det vil være en stor hjælp, hvis hver godkender har sin egen "afventer godkendelse" mappe i inboxen, så fakturaerne ikke ligger i en blandet stak.

Det er ikke muligt at oprette via workflows, da der godkendes af flere godkendere på samme leverandører.

Jeg frem til at høre nærmere laugh

i Forslag » Bilagshåndtering af (130 points)

1 Svar

Hej Laura

Jeg er interesseret i at høre lidt mere om dit behov for at forstå hvordan ændringen vil skabe værdi.

Når du siger at flere godkender skal godkende hver sin faktura fra samme leverandør., hvilke kriterier afgør hvem der skal godkende bilaget?

SKyldes dit forslag at godkenderne godkender direkte i inboxen? og det derfor ville være nemmere for dem at at de ligger i mapper?
Et tip kunne evt være at de godkender via mobilappen, hvor de har en god oversigt over de bilag der er sendt til godkendelse hos dem personligt.E
Hvis det foretrukne valg er at godkende direkte i inbox så vil mit umiddelbare løsningsforslag være at du redigere navnet eller noten på dokumentet og skriver godkenderens navn.. så kan man via kolonneoverskriften sortere og få alle til Peter, Karen eller Nicolai samlet og dermed nemt at overskue hvilke dokumenter man selv skal godkende.

Om vi kommer til at lave godkendermapper må være et spørgsmål for fremtiden, jeg kan sige at det ikke er på tegnebrættet i øjeblikket og vi pt. bevæger os mod forbedringer ansporet at det feedback vi har fået på workflows de første 3-4 mdr. :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)