Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Markering af oprettet kladde-indbetaling på Oversigts-side og fakturavisning

0

Hvis jeg sidder og indberetter en række fakturaer som indbetalt via oversigtssiden, så ville det være rart hvis faktura-linien fik en markering, hvis der er oprettet en kladdeindbetaling for den ( et checkmark el. lign, se billedet). Det kan ikke ses pt. 

Endvidere savner jeg oplysning om hvilken faktura jeg indberetter for ved klik på en ubetalt faktura. Det kunne f.eks. gøres ved at angive fakturanr. i overskriften som nedenfor. Det er lidt hjælpeløst at få vist hele fakturaen som PDF. Kan man ikke få vist fakturalinierne i stedet for så man ikke skal zoome ind eller forstørre vinduet for at se hvad der står?

i Forslag » Salg af (160 points)

2 Svar

Eksempel på visning af fakturanr 

Forslag af (160 points)
Hej Jesper,

Tak for dit forslag.

Er der en særlig årsag til hvorfor kundeindbetalingen ikke bogføres med det samme? Ydermere kan man få lov til at trække Debitorsaldoliste under fanen Rapporter. Heri kan du udtrække fakturaer som er mangler betaling, og medtage kladdeposteringer.

Ift. dit andet forslag, jeg tænker forudsætningen for at man klikker på en faktura fra Hjem er, at man ved hvilket fakturanummer det er. Altså man kan se fakturanummeret fra Hjem, klikker på fakturanummeret. Er tanken at fakturanummeret skal være mere synligt grundet kontrol?

Forslag af 🔒 (12.1k points)