Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Oprettelse af leverandør problemer med at se bankoplysninger

0
Hej

Jeg får mine faktura i inbox. Når jeg får en ny leverandør opretter jeg den direkte fra inboxen. Det er rimeligt nyt og ganske smart at man kan dette. Den læser selv mange oplysninger, men ikke bankkontonummeret. Men tit og ofte er det for småt til at man kan læse det.

Jeg tænkte derfor på om man ikke kunne bruge samme løsning som når man laver en fordeling på en faktura. Når man bruger fordeling på en faktura, kan man trykke på lup og så se fakturaen. Denne mulighed ville være smart ved oprettelse af leverandør.

Håber i kan se min klip ellers har jeg det i en pdf fil, men kan ikke lige se hvor det kan vedhæftes.

Hilsen Mette
i Forslag » Leverandører af (290 points)

1 Svar

Hej Mette

Tak for dit forslag.

Jeg er nødt til at opsummere hvilken tilføjelse du ønsker. Umiddelbart er det når du opretter en leverandør, så vil du gerne have muligheden for at kunne tilføje bankoplysninger ved oprettelsen. Og her ønsker du samtidigt kunne se fakturaen?

Forslag af 🔒 (12.1k points)
Ja, for på fakturaen står det bankkonto nummer, som jeg skal bruge til oprettelsen. Eller også skal bankkontonummeret blive skrevet automatisk som cvr nummeret gør, det vil være optimalt.

Håber du kan se det smarte.

Mette
Hej Mette

Jeg kan godt forstå din efterspørgsel.

Jeg mener dog også samtidigt at løsningen bør findes på anden vis. Man vil tilføje bankoplysninger til en leverandør, såfremt at Smartscan ikke selv kan aflæse banken, eller man ønsker at den bankoplysninger man skriver skal overstyre den aflæste. Det forudsætter selvfølgelig at man er i pakkeløsningen Smart.

Alternativerne vil i så fald være at modtage sine fakturaer som e-fakturaer, dette kan også opnås i pakkeløsningen Basis, og Plus.
https://www.e-conomic.dk/support/artikler/modtag-e-faktura-cvr-nr

Her vil bankoplysningerne fra leverandøren være synlige ved modtagelse af fakturaen.

Ikke desto mindre, lader vi dit forslag ligge lidt endnu. Hvis der er stemning fra andre brugere, så vil jeg gerne hive dette forslag op i vores ønskebrønd.