Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Åbne salgsmodul for ekstern bruger i internal-aftale

0
Hej

Når man gerne vil arbejde i e-conomic i revisonsbranchen, så kan man lave en internal-aftale. Super lækkert. Når man så har en kunde, der selv skriver fakturaerne, som man derefter skal taste manuelt ind i e-cocnomic, så kunne det være smart, hvis man kunne lave en ekstern bruger, som kun alene ville kunne tilgå salgfanen, således at kunden selv ville kunne "indtaste" fakturaerne i e-conomic, så man undgik dobbeltarbejde.

Med venlige hilsner,
Camilla
i Forslag » Salg af (120 points)

1 Svar

Hej Camilla

Når man er bogholder eller revisor i e-conomic, så tilbyder vi i samarbejde at kunne få lov til at oprette interne aftaler. Helt grundlæggende så er interne aftaler tænkt til de kunder, som kan begrænse sig til, at det ens bogholder og/eller revisor som arbejder i aftalen.

Idet man selv ønsker at involvere sig i regnskabet, så kræves det som udgangspunkt at man selv tilkøber sig adgang. Der er enkelte steder vi alligevel har valgt at imødekomme på interne aftaler, såsom at give lov til at tilknytte enkelte integrationer, eller give kunden mulighed for indlæse bilag til ens inbox i aftalen.

Hvis der gives adgang til eksterne brugere til en intern pakke, så modstrider det hele formålet med eksterne pakker :-)

Nu nævner du dobbeltarbejde, så her forestiller jeg mig at snakken også kan gå i, at man sætter ens egen tid imod den pris som er på en ekstern løsning. Hvis man ønsker at have en bruger på en ekstern, som kun kan have adgang til fakturering, så foreligger muligheden også i, at man begrænser denne brugers adgang.

Jeg må desværre afvise ønsket om en ekstern bruger på en intern aftale, med det formål at de skal selv kunne oprette fakturaer.

Rigtig god dag.

Forslag af 🔒 (12.1k points)