Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Smart inbox - vedhæftning af bilag i alle formater ønskes

+7
I smart inbox kan vi vedhæfte bilag af formaterne:

PDF JPG PNG GIF

en del leverandører sender bilag i Word, Excel og direkte i en mail.

jeg vil gerne kunne vedhæfte de bilag direkte, uden at skulle bruge tid på at kopiere dem over i et andet format.

det tager bare for lang tid og tager lidt af fordelen ved den tidsbesparelse og optimering der er at vedhæfte bilag i E-conomics.

/merethe CLA
i Forslag » Bilagshåndtering af (570 points)
status opdateret af 🔒

3 Svar

Det er også et kæmpe ønske herfra, som jeg har prøvet at få igennem i mange år. Jeg kan se, at der er flere, der begynder at ønske det herinde nu, så forhåbentligt kommer det på et tidspunkt.
Forslag af (4.0k points)
Hej Merethe,

Det ville have været optimalt, hvis vores Inbox understøttede alle formater som findes.

Vi har valgt at prioritere på de formatter som er mest udbredte. Der kan være forskellig dokumentation man gerne vil gemme som gemmes i fx. Word eller Excel. Hvor ofte det fremkommer er svært at gennemskue.

Jeg lagde mærke til at dette forslag også står på ønskelisten hos andre, så derfor giver jeg det et forsøg, og smider forslaget i vores Ønskebrønd.

Er der øvrige formatter som I anser for relevante end de nævnte .xlsx og .doc?

Forslag af 🔒 (12.1k points)
Hej Alexander

godt at høre fra dig, udover doc og xlsx, så også mailformat.

der er mange småleverandører, der sender kvittering/faktura direkte i en mail, og det er en tidskrævende opgave at kopiere det over i fx et PDF dokument.

glæder mig til at se om der er gevinst i lykkebrønden.

/merethe
Vi giver det et skud. Lige nu er vores udviklere væltet i opgaver, derfor skal vi som udgangspunkt være tålmodige :-)

Stort ønsker herfra - jeg har en kunde, som får mangle indbetalinger via webshop. Her modtager vi i excell en liste over de ordrenr., som indbetalingen dækker (de fremgår på fane 2) - det tager simpelthen for lang tid at skulle omdanne dette ark til pdf (der er 5 faner) og uploade. Hvis man blot kunne trække excell-arket over, så havde vi alle informationer til evt. fremtidig afstemning.

Og, det har været muligt i mange andre systemer i flere år - arbejdede med andet system i 2019, hvor vi kunne uploade alle typer formater - også excell/word mv. - så naturligvis kan det lade sig gøre - e-conomic skal blot gøre det muligt smiley

Forslag af (340 points)