Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bypass godkendelse af timer på medarbejder-niveau

0
Hejsa,

Først; jeg har kun testet i demo-udgaven, da jeg ikke har oprettet projekter, efter jeg har bestilt E-conomic. Jeg formoder dog, det virker ens.

Hvis jeg opretter mig selv som medarbejder og laver en tidsregistrering, så kunne det være ret så godt, hvis jeg ikke også skulle godkende mine egne registreringer.

Tilsvarende kunne man godt forestille sig virksomheder, hvor man har nogle medarbejdere, der dygtigt og loyalt indberetter korrekt gang på gang, og andre, der er mindre omhyggelige. Og der er jo trods alt en "sumkontrol" under fakturering. Så det ville være rigtigt fint, om man kunne have en option på (projekt)medarbejdere, om hvorvidt medarbejderens tidsregistrering (og evt. KM) kræver godkendelse eller ej.

Nicolai
i Forslag » Projektstyring af (290 points)

1 Svar

Hej Nicolai,

Din formodning er korrekt. Demoaftaler, og "almindelige" e-conomic aftaler er ens.

Kan du præcisere hvordan denne tilføjelse i programmet vil kunne bidrage til en bedre arbejdsgang? Muligheden foreligger at godkende samtilige godkendelser der er lavet i en pågældende måned, og derfor har jeg svært ved at se den helt store tidsbesparelse. Dette kan opnås ved at klikke ind på måneden, og visningen vises på alle registeringer i måneden.

Der kan trods alt også ske fejl, selv hvis man er omhyggelig. Det besværliggør naturligvis processen med at rette ens tidsregistreringer efterfølgende.

Den sidste del, som er nok i bund og grund den som spænder ben for sådan en tilføjelse er, at hvis man medtager kost, og salgspriser i finansen, så vil der automatisk ske en bogføring i ens finans ved godkendelse af timer/kørsel. Her kan årets været afsluttet, spærret perioder, som forhindrer funktionen i at kunne gennemføre sin handling. Det kan potentielt skabe konflikt i regnskabet/finansen.

Forslag af 🔒 (12.1k points)