Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Lister for Ordrer (og Tilbud) mangler Leveringssted

0
Hej

Jeg mangler MEGET info om leveringssted på ordrelisten - og i mindre omfang på tilbudslisten.

Vi har mange leveringssteder pr. kunde, og mange åbne ordrer over længere tid. Uden leveringssted på ordrelisten har vi derfor intet reelt overblik.

Jeg har prøvet at komme omkring det via export af ordrelisten, men det vil kræve alt for meget arbejde i Excel på ugentlig basis.

Derfor er mit ønske at få de første ca 25 karakterer fra feltet Leveringssted med på Ordrer (gerne kun når der er et Leveringssted på ordren).

Spørgsmål: Hvordan kan der være hhv Fakturadato og Forfaldsdato på den eksporterede ordreliste, når ordren ikke er faktureret?

Mvh/Helle
i Forslag » Kunder af (1.9k points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Helle,

Tak for at dele dit forslag med os, og forklare hvordan det vil medgive en værdi for jeres hverdag.

Disse dage arbejder vi på at implimentere nye opdateringer i e-conomic som bl.a. vil kunne give mulighed for at vælge de kolonner man ønsker at få vist, og fx. rækkefølgen af disse.

Det er endnu ikke besluttet om hvilke kolonner det bliver, eller om det blot bliver alle de mulige tilgængelige. For nu må vi væbne os med tålmodighed på at denne opdatering bliver introduceret, og hvis det skulle være sådan at leveringsstedet ikke er en af disse kolonner, så skriver jeg det bag øret for at kunne oplyse om dette har været et ønske :-)

Rigtig god dag.

Forslag af 🔒 (12.1k points)
Tak for svar - det lyder rigtig godt!

- Kan du give et foreløbigt råt fingerpeg om tidshorisonten?

- Og svare mig på sidste del af mit spørgsmål til den exporterede ordreliste?

God onsdag :-)
Jeg ville ønske at jeg kunne løfte sløret for mere, men på nuværende tidspunkt kan jeg ikke præcisere en nærmere tidshorisont.

Må erkende at jeg har misset dit spørgsmål. Beklager.

Fakturadato bliver defineret af den dato ordren er oprettet med, og forfaldsdato bliver defineret af betingelsen. Man kan vel godt argumentere for at døbe kolonnen fakturadato er upræcis, da som du skriver, orden er endnu ikke faktureret.

Håber at din torsdag bliver god ;-)