Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Manglende plads til mange fakturanr. ved udligning

+1
Vi har en kunde, som betaler mange fakturaer på en gang. Jeg udlignede, men programmet kan ikke vise alle fakturaerne. Det er ikke mindst i sådan et tilfælde at det vil være rart at kunne se nøjagtig hvilke fakturaer kunden indbetaler.

MVH
Marianne Mortensen
i Forslag » Salg af (860 points)

1 Svar

hej Marianne

Du har helt ret i at det er dejligt med overblik. Hvor er det helt præcis i processen at du savner plads til at se alle fakturaerne?
Forslag af 🔒 (55.9k points)
I kassekladden, hvor jeg udligner kundens indbetaling. Man kan sætte linien op til programmet selv skriver fakturanr. når man udligner på debitoren, men har man en kunde, som betaler mange fakturaer i samme indbetaling og som ikke betaler dem i rækkefølge, men springer nogen over, så kan man ikke bruge det for systemet giver ikke den plads, jeg har brug for.

MVH
Marianne
Tak for di du ville uddybe.

Det må være virkelig mange fakturaer eller meget lange fakturanumre. Tekstfeltet kan indeholde 250 tegn og det er ikke noget vi har planer om at ændre, da det vil gøre kontokort svære at læse.

Jeg forstår godt behovet for at have overblik over hvilke fakturaer en betaling er udlignet med og det kan du efterfølgende se på kundens posteringer - på ikonet Vis posteringer - Udlignede posteringer kan du ud for hver linje trykke på ikonet "vis udlignede posteringer" se hvilke posteringer der er matchet sammen.