Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Stadigt problemer

+1
Hej

Dette er stadigt et problem. Alle nye kunder oprettes automatisk med "modtag EAN" uden et tilknyttet EAN-nummer. Flere og flere af vores kunder skifter til Roger/Corepayone og går nu væk fra EAN.

Det er frustrerende at vi stadig skal kæmpe med det flueben. Kan i ikke PLEASE fjerne det???

Bh,

Mads
relateret til et svar til: Fjern automatisk faktura til EAN nummer.
i Forslag » Salg af (330 points)
Det har jeg også et stort ønske om, og har prøvet at få e-conomic med på det, siden det kom, at man selv skulle fravælge at sende e-fakturaer til kunden. Hvis kunden vil have EAN-faktura, så giver de besked om det, og så taster jeg det ind. For dem af mine kunder, der gerne vil modtage EAN-fakturaer fra deres leverandører, der har jeg mailet til alle deres leverandører og give det besked om det.

1 Svar

Hej Mads

Uden at være ekspert i Corepay one, så kan de også modtage via EAN. Jeg ved ikke præcis, hvordan det fungerer, men jeg fandt den her artikel fra dem: https://help.corpayone.com/da/articles/3362366-modtag-fakturaer-via-ean-nummer. Derfor vil jeg høre om det ikke stadig giver mening at benytte EAN? De vil få en større præcision i aflæsningen ved at benytte EAN. Om de bruger Corepay one eller Smart Inbox.

Jeg ser frem til at høre fra dig smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper

EAN er noget vi lever med på få af vores kunder. Det er ca. 5% af de faktura vi sender hver måned. At E-conomic nudger os til at sende flere af dem ændrer ikke ved antallet af kunder der vil modtage dem. At Corpayone kan modtage EAN betyder heller ikke at flere af vores kunder gerne til have EAN. Det betyder at færre ønsker EAN. Desuden, vi får ikke fejl i Corpayone så at skrive at vi får færre fejl med EAN er forkert. Færre fejl end ingen?

Jeg forstår ikke hvorfor i kører så hårdt på med EAN når det ikke er det kunderne ønsker?

Jeg glæder mig at høre dit svar :-)

Mads

Hej Mads

Hvis I kan køre fejlfrit hos Corepay, så er det jo bare perfekt. Jeg ser stadig ikke EAN er ringere. Hvis begge er fejlfrie, så står du i en god situation. 

I forhold til, at vi gerne vil gøre EAN mere anvendeligt, så er der ganske gode grunde til det. Jeg er ikke i tvivl om, at det er fremtiden og vi har en meget stor gruppe af kunder, som ønsker at anvende EAN. 
Digitalisering og effektivisering bliver i høj understøttet af formatet og hvis jeg være en lille smule udfordrende, så vil jeg tillade mig at spørge - hvorfor ikke EAN? 

Vi har gjort det muligt at modtage og sende EAN-faktura for alle fordi det er fremtiden, hvis du spørger mig og mange andre. Så det er svaret på dit spørgsmål. Vi gør det for at gøre danske virksomheder mere effektive og hjælpe dem med at drive forretning på den bedst mulige måde. Også fordi mange ønsker at gøre netop det. 

Rigtig god dag smiley

Hej Jesper

Jeg tror vi taler forbi hinanden her. Mit problem er at i nudger os til at bruge EAN. Det er en fejl for vi bestemmer ikke hvad vores kunder ønsker at bruge. Det er derfor ikke en diskussion om hvor vidt jeg synes EAN er verdens bedste løsning. Det kan det sagtens være. Vores kunder er bare uenige. De kunder der ønsker EAN, sender os nummeret og instrukser om afdelinger osv. Alle andre giver os instrukser som kreditormail eller "send faktura til bestiler" - de beder os aktivt om at bruge noget ANDET end EAN.

At i ønsker at vi bruger mere EAN ændrer IKKE på hvordan vores kunder beder om at få tilsendt deres faktura. Det eneste jeres nudging opnår, er fejl i vores bogholderi med forsinkede betalinger til følge.

EAN er smart hvis det bruges - det er bare ikke noget vi bestemmer og det er lidt det jeg læser i din besked. At jeg bare burde bruge det selvom vores kunder ikke ønsker det?