Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Opdatering af priser i fakturalinje

+1

Jeg har netop oprettet en konto her udelukkende for at oprette det ønske. Denne mangel er en enorm frustration.

Til dagligt bruges timevis på at gå i Varer->"Varenavn"->Rediger pris. Vi har det seneste år ikke købt varer til den samme pris én eneste gang. Dette ville forbedre e-conomic betydeligt og spare os for tusindvis af kroner i tidsbesparing.

Jeg vil næsten gå så langt at sige dette er en nødvendighed, ikke et ønske. Om så det skulle koste 200 kr./md. som modul ville det være det værd. Sæt i gang hurtigst!

Jeg forestiller mig, at det kunne se således ud:

Jeg ser frem til en opdatering....

lukket som en kopi af: Opdatering af priser
i Forslag » Salg af (210 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej,

Tak for at du valgte at dele dit forslag med os. Jeg kan se at denne ændring er meget højt på din ønskeliste, og vil sikre jer en forbedret arbejdsgang. Der med garanti også andre brugere kunne få gavn af.

Jeg lader dit ønske komme i vores ønskebrønd, og vi må lade brugerne melde ind her, om hvor meget det vejer hos vores brugere. Man kunne også udvide forslaget til at kunne gøre det på fakturaniveau eller endda på flere af gangen, end kun på den enkelte linje.

Forslag af 🔒 (12.1k points)
Hej,

Man kunne klart udvide forslaget til at omfatte flere linjer. Jeg kan se, at der er en række tidligere lignende forslag :D