Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Mulighed for at printe det godkendte bilag

+1
Når man modtager en mail med et bilag fra inbox'en som skal godkendes, så kunne det vær rart hvis det var muligt at printe dette bilag. Der findes ikke en knap til dette. Jeg kan trykke på Ctrl+P - men det giver kun en skærmprint og ikke et print af selve bilaget.
i Forslag » Bilagshåndtering af (170 points)
Det her har jeg også prøvet at få igennem, både her i Forum og ved at snakke med supporterne og udviklerne. Godt at se, at der nu er flere, der har brug for det. Jeg håber, at det er noget, der bliver gennemført. Jeg forstår heller ikke altid, hvorfor mine kunder ønsker at udskrive bilaget, men det gør de altså, og det kan de ikke, som formatet er nu. Og de skal have det på mail, da de ikke har adgang til e-conomic.

2 Svar

Hej Richard,

Tak for dit forslag.

Man kan på nuværende tidspunkt godt printe et bilag fra Inboxen. Det kan gøres ved at klikke ind på et bilag, og anvende Print-ikonet på bilaget foroven til højre.

Hvad er i øvrigt årsagen til at du ønsker at printe dine bilag? Det modstrider idéen om at forblive digital.

Rigtig god dag herfra.

Forslag af 🔒 (12.1k points)
Jeg er konsulent hos FTZ og det er en af vores kunder der ønsker den mulighed. Jeg er helt enig i, at det ikke er i overensstemmelse med det digitale og papirløse samfund, hvilket jeg har forklaret vores kunde. Jeg er helt med printmuligheden direkte inde i inboxen, men det var for at vedkommende ikke skulle have adgang til e-conomic.

Kunden bruger det printede bilag til ligge sammen med andre bilag til en samlet sag og som data til videre fakturering.
Forslag af (170 points)