Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Mulighed for at flette/merge flere fakturaer til en

+1

Hejsa

Jeg kunne virkelig godt bruge en funktion til at flette/merge flere faktura til en.

Altså under Salg -> Fakruering -> Fakturaer

 

Altså jeg ville gerne have muligheden for at markere fek.s. faktura 1128+1131+1084 og flette/merge dem sammen til en samlet faktura jeg kan sende til kunden, så det bliver nemmere for dem, men også for os selv

Der må være andre der kunne bruge denne funktion :)

i Forslag » Salg af (130 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej,

Tak for jeres forslag :-)

Vi kigger ind til muligheden for at sammensætte flere ordre til én faktura. Her vil arbejdsgangen være at man opretter fakturaerne som ordrer i stedet, og disse kan dannes til en samlet faktura. Vil sådan en løsning kunne gøre op for jeres udfordring?

Ser frem til jeres svar.

Rigtig god dag.

Forslag af 🔒 (12.1k points)

Hej Alexander

Tak for svar :)

I vores tilfælde benytter vi et eksternt program (Kala) til at oprette vores faktura (tidsregistering), de bliver lavet som faktura i systemet, så jeg så helst det kunne laves direkte fra faktura viewet. Ellers tænker jeg at mine faktura først skal laves om til en ordre fra faktura, så flettes/merges og så tilbage til faktura. Det virker som en lang vej, kontra hvis det kunne gøres inde under faktura.

Ser frem til at høre retur :)

Det giver bedre mening for mig, når du løfter sløret for at I anvender en integration.

Inden vi slipper ordrer løsningen helt, vil det være muligt for Kala, at oprette jeres fakturaer som en ordre i stedet for faktura? Det er nemlig noget andre integrationer kan gøre. Så slipper du i hvert fald for maniøveren med at danne fakturaer som ordrer, også tilbage til faktura.

Hej igen

Altså de fakturare der kommer fra Kala, er klar til at blive faktureret, så det ville omvendt give os ekstra arbejde, hvis de skulle til at lande i Ordre først, og derefter så skal laves om til faktura. især da de så vil ligge blandt andre ordre som måske ikke skal faktureres endnu.

(håber det giver mening)

Så den løsning der vil passe os bedst, var at det var under faktura vi kunne flette/merge.

I er velkommen til at ringe hvis i ønsker yderligere forklaring, og eller ønsker nogle til at teste :)

Jeg synes at det giver mening for mig. Jeg ville dog sikre mig at de nuværende løsninger evt. kunne komme i betragning.

Dit ønske kommer i vores ønskebrønd for nu. Om det rent faktisk bliver udviklet er mere åbent for nu.