Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kolonne på faktura til at skrive dato for hver linje

+3
Jeg er ny i e-conomic, og på min faktura til kunderne har jeg brug for, at jeg ud for hver linje (har mange linjer da der arbejdes flere dage om måneden) kan skrive datoen for det udførte arbejde, og mangler derfor et felt der hedder "dato" ligesom et felt hedder "tekst", "pris" mf. :0)
i Forslag » Salg af (150 points)
status opdateret af 🔒
Dette er også et stort ønske fra mig. Jeg kunne tænke mig, at man kunne vælge om feltet var udfyldt med dags dato, datoen i går eller ikke udfyldt.

1 Svar

Hej Jean Lykke :-)

Velkommen til !

Vi har som du har opdaget desværre ingen ekstra felter til dette formål. Det tætteste vi kommer som en løsning allerede, så er det at skrive datoen for det udførte arbejde i tekstfeltet. Det har jeg selv brugt til stort succes.

Vil dette alternativ kunne afdække dine behov?

Forslag af 🔒 (12.1k points)
En opfølgende kommentar. Jeg kan se at dette forslag er blevet givet i flere omgange, og kan nu godt se at der findes brancher hvor dette er mere relevant at kunne gøre. Der findes som skrevet alternativer løsninger, omend de er mindre intuitive end fremlagt her.

Jeg hiver ønsket op til vores ønskebrønd, og så vil vi se hvor stort ønske det er for øvrige brugere. Så kan vi være heldige at denne får en større prioritering.

Rigtig god dag.