Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Opkræv kontingent eller andet via MobilePay Invoice

0
Hej E-conomic

Jeg vil gerne på egen vegne og alle vores foreningers vegne, foreslå at der bygges en integration til det API der ligger foran MobilePays invoicefunktion.
Samt et hjælpe kartotek i E-conomic.
Hvis dette etableres kan jeg sende kontingentopkrævning ud til alle medlemmer, hvor de blot modtager en anmodning i deres MobilePay app.
I hjælpekartoteket i E-conomic skal gerne kunne ses hvilke anmodninger der er sendt ud og status på om de er modtaget, er betalt eller har fejlet.
I Dansk Firmaidræt har vi fået udviklet denne funktion til vores nuværende medlemssystem (Microsoft Dynamic C5) som vi næste år lader udgå, og hvor vi anbefaler foreningerne at bruge E-conomic i stedet.
Hvis I ønsker en demo, siger i bare til, så kan jeg hurtigt vise jer hvordan det fungerer, og så kan I jo tage det med jer som I kan bruge:-)

Med venlig hilsen

Lars Borup Andersen
Administrationschef i Dansk Firmaidrætsforbund
lukket
i Forslag » Salg af (150 points)
lukket af

1 Svar

 
Bedste svar
Hej Lars

Jeg er selv kæmpe fan af MobilePay og elsker når webshops tilbyder en betalingsmulighed via MobilePay. Så jeg er helt med på at det vil være rigtig lækkert men en opkrævningsmulighed via MobilePay i e-conomic.

Jeg har delt dit input med lederen af vores fintech team og han vil tage det med i sine overvejelser. Vi har meget fokus på flere automatiserede processer, så en integration til MobilePay er absolut på ønskelisten, men endnu ikke på tegnebrættet.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
valgt som bedste svar af