Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Integration Dinero - E-conomics

0
Vi sidder med en del kunder, som har et Dinero abonnement fordi de fakturerer selv og synes Dinero er let og overskueligt, men de overlader resten af bogføringen til os. Vi er selv glade for e-conomics og laver derfor ofte en konto, eventuelt en intern, i e-conomics og bogfører det hele der, også de fakturaer der allerede er bogført i Dinero. Derfor kunne det være super lækkert med en integration, således at bogførte fakturaer med bilag automatisk kunne overføres til e-conomics, fx. som det er tilfældes med Ordrestyring / e-conomics. Jeg kender det med at trække en csv fil ud, men det er en automatisk løsning jeg er ude efter, da det stadig er meget manuelt arbejde i at trække en csv fil ud og indlæse, da man også vil skulle vedhæfte bilagene automatisk.
Jeg hører meget gerne om det kunne være en mulighed at udvikle på.

Med venlig hilsen

Jane Sørensen
i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af (120 points)

1 Svar

Hej Jane

Interessant forslag. Vi har allerede gjort os mange tanker om hvordan vi kan lave den bedste løsning for de bogholdere der holder regnskab for virksomheder, der selv fakturerer, både dem der fakturerer i excel og fx. Dinero.

Vi afventer dog stadig de endelig krav i den nye bogføringslov ang. bogføringsspor. Umiddelbart er vores anbefaling at man kører hele regnskabet i samme system for dokumentationens og overblikkets skyld.

Så det korte svar er at vi sandsynligvis ikke vil komme til at bygge den løsning du søger. Dog har både Dinero og e-conomic åbnet API, dvs hvis det er et stort ønske du har, så kan du selv få en udvikler til at bygge en bro mellem programmerne som henter faktureringsdata ud af Dinero og ind i e-conomic.
Bogføringshjælp af 🔒 (55.9k points)