Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bilags type i inbox: debitorer

+1
Jeg har en del kunder der fakturerer eksternt og dermed scanner deres udgående bilag ind i inbox, på samme måde som deres indgående bilag.

Indtil videre har jeg kun ført en af mine kunder herover, fordi jeg bruger meget tid på at overføre i en finans kladde og så ændre til debitorer derinde.

Vil det være muligt at kunne fange debitormodulet på samme måde som kreditormodulet. Allerede i inboxen?
i Forslag » Bilagshåndtering af (140 points)
Det mangler jeg også, og har flere gange skrevet det herinde. Jeg ved også, at der er andre, der har efterspurgt det. Jeg har mange kunder, der ikke vil have adgang til e-conomic, da de synes, det er alt for dyrt, og derfor hellere vil have intern-aftale. Og hvis de så selv fakturerer, så sender de mig salgsfakturaerne, som jeg så bogfører ind som manuel kundefaktura, og den mangler i Inbox.

1 Svar

Hej Charlotte

Tak for dit input.

Umiddelbart har vi ikke planer om at tilføje flere posteringstyper i Inbox.

Hvad er årsagen til at flere af dine kunder fakturere i et andet system end e-conomic? og er de systemer så integreret til e-conomic så finansdelen automatisk registreres i e-conomic efterfølgende eller taster du det manuelt i kassekladden?

Når posteringerne er i kassekladden - enten oprettet via integration eller manuelt - så kan det være en hjælp for dig at benytte Bilagsmatch funktionen til at lave koblingen mellem postering og bilaget i Inbox.
 

Lad mig høre hvad du gør dig af tanker ang. mine spørgsmål og forslag.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita

Mine kunder fakturerer selv deres udegående bilag - jeg får blot bilag et par gange i ugen fra dem. De har ikke adgang til e-conomic og ønsker det ikke.

Ja lige nu taster jeg det hele manuelt, fordi I ikke har integreret debitorer i inbox med kun finans og kreditorer. Alle debitorer er sat op til selv at bogføre på en bestemt konto, så det ville tage to sekunder, hvis modulet også kunne bruges fra inbox.

Men tak for svar, jeg tager en snak med mine kunder.
Hej igen

Alt efter hvor komplicerede fakturaer dine kunder laver kunne de måske overtales til at fakturere via e-conomic hvis de får vist at det kan foregå nemt via mobilappen, det virker måske knap så overvældede som at logge ind i e-conomic :)