Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Rapport budget månedsvis kr/ører

0
Hej

Er det muligt at få lavet en tilføjelse til rapporten budget så den viser i kr/ører pr måned - og ikke kun i tkr som idag?

Mh
Christina
i Forslag » Rapportering af (380 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Christina

Det er ikke noget jeg lige mindes at have fået forespørgsel på tidligere, så jeg tænker det måske skyldes at størstedelen af de brugere der anvender budgetdelen opererer med større beløb der fint kan afrundes til tkr. Dermed være ikke sagt at det ikke kan være en fin funktion for virksomheder med mindre budgetter også. Så jeg gemmer dit forslag, så det kan tages med i betragtning når vi på et tidspunkt sætter fokus på forbedringer af vores rapportmodul.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita

Tak for svar :o)

Det er kun på den månedsvise den viser tkr, vælger jeg derimod kvartalsvis, så vil den gerne give mig kr/ører - så det må være lige til højrebenet at sætte begge op til at man kan vælge tkr eller kr/ører :o)

Mh
Christina
Selvom det logisk set er lige til højrebenet, er det de færreste forbedringer i e-conomic der bare lige kan laves fra den ene dag til den anden, og som du nok kan se på vores brugerforum får vi virkelig mange ønsker til forbedringer :)

Dit ønske er noteret og vi ser hvad fremtiden bringer, jeg tør i hvert fald ikke love dig noget.