Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Projektmodul / Indscanning

0
Hej E-conomic

Det er lidt en katastrofe at E-conomic ikke kan aflæse linjerne på de fakturaer der sendes. Det er lidt gammeldags man manuelt skal sidde og opdele hver linje på en faktura for at få den over på projektkort og kunden kan specificere sine fakturaer til kunden.

For flere og flere efterspørgsler på at få udskiftet e-conomic til et andet system der kan aflæse linjerne og kan snart ikke holde dem hen længere. Skal selvfølgelig ikke sige hvad i skal med jeres virksomhed, men i kommer til at tabe kunder til de øvrige systemer hvis ikke snart i gør noget ved det her især på håndværkersiden og folk der udfører reparationer for folk - de skal specificere deres fakturaer, de kan ikke bare skrive reparation DKK 50.000 - den går ikke ved kunderne idag.

Spørgsmål så ring 61278845

mvh.

Henrik
i Forslag » Bilagshåndtering af (180 points)

1 Svar

Hej Henrik

Hvor stor en del af de fakturaer du modtager skal de forskellige fakturalinjer bogføres ud på forskellige konti? Hvor mange fakturaer er det ca. pr. måned? Jeg spørger blot for at få et indblik i udfordringen.

Jeg forstår godt at man ofte har brug for en udspecificeret faktura, i mange tilfælde kan de dog alligevel bogføres på det samlede beløb. Det er i hvert fald den klare fornemmelse jeg har ud fra det antal at forespørgsler vi får fra brugerne på aflæsning på linjeniveau samt fordeling.

Hos e-conomic forbereder vi os også i højere og højere grad på digitalisering og automatisering, så der skal være mindst muligt manuelt arbejde i et bogholderi i fremtiden. Mit bud er derfor absolut at vi på et tidspunkt også får aflæsning på fakturalinjeniveau. Det er dog - så vidt min viden strækker - ikke noget vi har på tegnebrættet endnu. Så hvis det er en presserende behov hos dig og størstedelen af dine fakturaer skal fordeles ud på adskillige konti så vil det være helt forståeligt hvis du overvejer en anden løsning, enten et helt andet økonomiprogram eller en integration der kan klare postering af indkøbsfakturaerne for dig.
Forslag af 🔒 (55.9k points)