Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Sortering af email skabeloner

+1
Hej

Jeg kunne godt bruge, at man kunne sortere sine e-mailskabeloner når man skal vælge skabelon ved afsendelse af faktura.

Jeg har ca. 20 stk. og kunne godt bruge flere, men det ville være dejligt man kunne sortere dem alfabetiske ligesom mange af alle de andre funktioner kan i e-conomic. Lige nu bliver de sorteret i den rækkefølge man opretter dem i. Man kan også sortere dem under e-mailskabeloner, men så vidt jeg kan se ikke når afsender
i Forslag » Salg af (130 points)
opdateret af

1 Svar

Hej Annie

Tak for dit forslag, det er rigtig dejligt at høre at du flittigt benytter vores emailskabeloner. Det var et meget stort ønske på forum da vi lavede funktionen for nogle år siden.

Det er et fint ønske og jeg skal nok dele dit feedback med udviklingen, dog er det umiddelbart der vores fokus er lige nu. Så et tip du kan bruge for nemmere at finde den skabelon du ønsker at bruge er at når du klikke på skabelonerne for at vælge og den valgte vises som "blå" så kan du på tasteturet trykke på det bogstav du gerne vil gå til så hopper den hen til den skabelon med A eller S eller hvad du nu har trykket på :)

Jeg håber det tip kan være en hjælp så du hurtigere kan vælge den skabelon du gerne vil anvende.
Forslag af 🔒 (55.9k points)