Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Overførsel af betalinger fra SmartBank

0
Hej e-conomic
Jeg har konstateret, at I har nyudviklet overførsel af posteringer fra bankafstemning til kassekladde. Det skal nok blive godt henad vejen.

Men.........

Jeg har gennem de sidste ti år forsøgt at få Jer til gentænke overførsel af betalinger i fremmed valuta. Der er ikke rigtig sket noget i den nye bankafstemning bortset fra ændring i noget tekstlayout.

Jeg skal endnu en gang bede Jer gentænke disse valutabetalinger. Den nuværende løsning er total håbløs, uhyre tidskrævende og giver rig mulighed for fejlbogføring, uanset hvordan det bliver sat op.

Bare det kommer indenfor de næste ti år, ellers er det lige meget!!!!

mvh
Finn
e-consultic.dk
i Forslag » Salg af (10.5k points)

1 Svar

Hej Finn og tak for dit forslag

Vi har netop bygget muligheden for at lave bankafstemning i anden valuta. Har du fået det aktiveret på din aftale? Ellers kan jeg lige trylle lidt, så du kan se, hvad vi har lavet. 

Det er ikke ude til alle endnu, men du er meget velkommen til at prøve det af og give din feedback på løsningen. Hvis du allerede har prøvet det af, så vil jeg meget gerne høre lidt mere til, hvilke udfordringer det giver dig. 

Jeg ser frem til at høre fra dig smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper

Det lyder da rigtig godt.

Det er bare ikke det, der er tale om. Det drejer sig om betalinger i EURO, som er betalt af banken med gode danske DKK.

mvh
Finn
e-consultic.dk

Hej igen

I det nye overførselsvindue vil du kunne skifte valuta.

Jeg er ikke helt klar om din udfordring opstår i selve overførslen eller udligningen efterfølgende.
Udligningen skal ske i samme valuta som fakturaen er udstedt, men alt det arbejde derimellem - specielt med valuta - er lavet om med den nye afstemning. Her kan du arbejde lidt anderledes med valuta. 

Hvad er præcis din udfordring her? smiley

Hej Jesper

Jeg tjekker en gang til. Er jeg ikke tilfreds, får du en video med kommentarer.

mvh
Finn
e-consultic.dk

Det er super fint smiley