Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Dedikeret serverspeed til admins - så vi ikke skal hænge i langtsomt system op til frister

+2
Kære E-conomic,

Det er så sikkert som amen i kirken, at når vi nærmer os momsdeadline, så falder pagespeed markant, kassekladder og inboxen snurrer rundt og har periodevis svært ved at loade.

Jeg sidder med en kablet fiber forbindelse som samme tid, viser speed resultater på 300+/300+ når problemet står på, og jeg ved min forbindelse ikke er årsagen. Jeg har også prøvet jeres sædvanlige tricks med at tømme historik i browser, skifte browser mv. og alligevel er det et problem der gentager sig.

Hvis i ikke kan sikre en stabil og hurtig drift (også i perioder med pres på systemet), kan i så ikke dedikere noget speed til os der er admins og skal bruge systemet i vores arbejdstid?

Det er skræmmende at SKAT.dk i deres højtid omkring årsopgørelsen, kører hurtigere end e-conomic.

Mvh

Casper
i Forslag » Bogføring af (320 points)

1 Svar

Hej Casper

Tak fordi du tager fat i os når der er noget som virker forstyrrende i dit arbejde.

Første og fremmest vil jeg gerne erkende at vi har haft nogle driftsforstyrrelse efter sommerferien, først helt generelt for alle brugere og da det blev løst midt i august har vi konstateret at der stadig er sporadiske forstyrrelser som primært rammer administratorerne. Vi er i fuld gang med at udforske problemer for at finde årsagen og dermed også en løsning.

Udfordringer med hastighed og drift skyldes med andre ord ikke mangel på serverkapacitet - det har vi masser af.

Vi gør hvad vi kan for at alle kan arbejde i ro og mag med e-conomic i den alm. arbejdstid uanset om man er virksomhedsejer eller administrator.

Jeg er ked af at jeg ikke har en løsning i ærmet lige nu, men som sagt har vi en helt folk der arbejder på at finde en løsning hurtigst muligt.
Forslag af 🔒 (55.9k points)