Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Søgning i inbox

+1
Hej

Når man søger i feltet "Søg i Inbox", så søger man i hele Inbox inkl. arkiverede bilag i mapper (kategorier).

Kunne det ikke være muligt at søge kun i Inbox (bilag uden kategori) ? Evt. lidt a la Outlook, hvor man kan søge i Aktuel postkasse eller Alle postkasser.

Anita
i Forslag » Bilagshåndtering af (280 points)

2 Svar

Hej og mange tak for dit forslag

Jeg kan godt forstå, hvad du gerne vil her. Det er ikke et forslag jeg har hørt før, men jeg vil også tro man skal have en del bilag og endda og bilag med enslydende tekster før at det bliver problem - ikke desto mindre stadig et problem. 

Jeg vil lade dit indlæg ligge herinde lidt og se, hvor mange brugere, der oplever denne udfordring. 

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Det kunne jeg også godt tænke mig. Jeg har bilag i mange kategorier, og det er irriterende, at den søger i alle på én gang. Det samme gælder, når den matcher bilag i kassekladden. Der vedhæfter den kontoudtog på de betalinger, jeg har lavet for kreditorer, hvor der kun skal betales én gang om måneden. Og det skal den ikke, da jeg skal have kontoudtogene liggende i den kategori i Smart Inbox, som jeg har gemt dem i. Det skal kunne sættes op, så den kun vælger fra Indbakke.
Forslag af (4.0k points)